RETNINGSLINJER FOR TRANSPORT

Vores mål er at give vores kunder en præcis leveringstid og at overholde den. Vi tager leveringstiden meget alvorligt!
Vi bestræber os altid på at sikre, at vores kunder modtager det produkt, de har købt, så hurtigt og sikkert som muligt.

I lande, der ikke er medlemmer af EU (f.eks. Schweiz og Storbritannien), skal der betales told på forsendelsen af produkterne (toldbeløbet kan variere fra land til land).

Hvis de bestilte produkter sendes til et land, der ikke er medlem af Den Europæiske Union, gælder toldreglerne i det pågældende land. Du skal betale de toldgebyrer, der er fastsat af toldmyndighederne, før du modtager pakken.

Hvis køberen ikke betaler toldafgifterne, vil kurertjenesten destruere pakken efter 2 uger.

Hvis kunden ikke modtager pakken fra kurer tjenesten, og pakken returneres til os, vil vi forsøge at kontakte kunden via e-mail eller telefon. Hvis der ikke er nogen respons fra kunden inden for to uger, forbeholder vi os retten til at bortskaffe produktet.

BAGGRUND

Vi refunderer naturligvis kun prisen for produktet, hvis produktet og emballagen returneres til os i god stand (pak det returnerede produkt meget omhyggeligt ind!)

Hvis du ønsker at returnere produktet, og emballagen er beskadiget efter returnering, vil prisen for emballagen blive fratrukket fra tilbagebetalingsbeløbet.

Kontroller venligst omhyggeligt de bestilte produkters tilstand ved levering og opbevar fakturaen og emballagen! Hvis det produkt, du modtager efter levering, er beskadiget, defekt eller snavset, eller hvis farve, størrelse eller materiale ikke er som bestilt, bedes du give os besked inden for 2 arbejdsdage efter modtagelsen pr. e-mail eller telefon. Hvis du undlader at gøre dette, vil omkostningerne ved returnering af produktet/produkterne inden for 2 dage blive opkrævet hos kunden!

Hvis kunden ikke modtager det/de produkt(er), som han/hun har bestilt, eller hvis vores virksomhed begår en anden fejl i forbindelse med leveringen af produkterne, refunderer vi kunden for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produkterne, men kun op til det beløb, som kunden tidligere har betalt for leveringen af produkterne.

I tilfælde af returnering af produktet trækkes forsendelsesomkostningerne fra det refunderede beløb, selv i tilfælde af gratis forsendelse.

BAD BUNCH
Hvis du bemærker skader på emballagen, bedes du underskrive kvitteringen med noten “Modtaget med forbehold!”.
Du skal derefter kontakte reklamationsafdelingen hos pakkeudbringningsfirmaet (DHL-kurertjenesten) eller vores firma for at få hjælp til reklamationen. Angiv venligst forsendelsens sporingsnummer som identifikation.

OUTSOURCEDE VARER
Hvis der ikke er tegn på skader på forsendelsens emballage, men du bemærker skader på produktet efter udpakning, har du 48 timer til at anmelde skaden til fragtfirmaet eller direkte til Perfect Acoustic kundeservice via e-mail. Efter 48 timer vil denne type reklamation ikke blive accepteret. Tak for din forståelse.
(Intakt emballage eller kasse alene garanterer ikke, at det produkt, der leveres i kassen, er ubeskadiget!)
Sørg venligst for, at produktet er ubeskadiget ved ankomsten. Åbn kasserne eller emballagen før kureren.
Hvis du bemærker skader, skal du straks skrive en detaljeret rapport til kureren!
Det er kurerens pligt at skrive rapporten, uanset hvor meget det haster med at komme til næste adresse !!!!
Hvis du bemærker en opdaget skade, skal du sende en e-mail til PERFECT ACOUSTIC hurtigst muligt. send altid billeder, der viser skaden ! !
Sørg for at opbevare den beskadigede emballage og de beskadigede produkter, indtil produktet er blevet inspiceret af kurerfirmaet. Dette vil sikre, at kurerfirmaet er sikker på, at produktet rent faktisk er blevet beskadiget under transporten.
Sørg for at gemme fragtbrevet og rapporten, da disse dokumenter er vigtige for kundens krav!

Produkter kan kun returneres i originalemballage og med fakturaen, der beviser købet/kvitteringen! Hvis bestillingen af produktet annulleres, før leveringen er påbegyndt – refunderes produktets pris til køberen, og forsendelsesomkostningerne afholdes af køberen, men hvis leveringen allerede er påbegyndt, vil prisen på det annullerede produkt i så fald blive refunderet til køberen, men forsendelsesomkostningerne afholdes af køberen! Hvis kun emballagen er beskadiget – vil prisen for emballagen blive fratrukket!

I tilfælde af at køberen ikke modtager det bestilte og leverede produkt af en eller anden grund (f.eks. ikke hjemme eller af en anden grund), og kurerfirmaet returnerer produktet til os, vil forsendelsesomkostningerne og omkostningerne til returnering af produktet blive afholdt af køberen!

Hvis køberen ved modtagelsen af det bestilte produkt konstaterer skader på emballagen eller produktet, skal budfirmaets medarbejder tage en rapport på stedet, hvori skaden registreres. I mangel af en sådan rapport skal forsendelses- og returomkostningerne for den beskadigede emballage eller det beskadigede produkt afholdes af køberen!

Akustikgardiner kan kun absorbere lyd på 10 til 20 decibel, hvis de er monteret helt uden sprækker, og hvis rummets akustik er tilstrækkelig! Vi er ikke i stand til at tage gardinerne tilbage på grund af problemer/reklamationer!

I tilfælde af bestillinger af specialfremstillede gardiner eller paneler er det ikke længere muligt at ændre eller annullere ordren, når først ordren er afgivet og betalt, da vi ikke kan refundere prisen!