TRANSPORTRETNINGSLINJER

Vores mål er at give vores kunder den nøjagtige leveringstid og holde sig til den. Vi tager den angivne leveringstid meget seriøst!
Leveringstiden er normalt 2-5 dage afhængigt af hvilket leveringscenter du er i.
Vi stræber altid efter at sikre, at vores kunder modtager det produkt, de køber så hurtigt og sikkert som muligt.
Via e-mail underretter vi altid vores kunder, når produktet er klar og på vej med kurer.

Hvis kunden betaler med kreditkort eller bankoverførsel (inklusive moms) og har et gyldigt, registreret virksomheds- / virksomheds-EU-skattenummer, tilbagebetaler vores firma momsbeløbet, men vi trækker et 3% bankhåndteringsgebyr fra beløbet refunderes. (Fordi banken trak et ekspeditionsgebyr på 3% fra os under overførsler.)

TILBAGEBETALE

Vi garanterer 100% garanti på kvaliteten af ​​alle vores produkter! Hvis en kunde er utilfreds med produktet, tilbagebetaler vi prisen på produktet inden for 14 dage efter modtagelsen (Bortset fra TILPASSEDE PRODUKTER: alle trykte paneler, brugerdefineret størrelse, farvefarvning). Selvfølgelig vil prisen på produktet kun blive refunderet, hvis produktet og emballagen returneres til os i god stand (pak det returnerede produkt meget omhyggeligt!) Hvis kun emballagen er beskadiget – fratrækkes emballagens pris!

Moms kan kun købes i tilfælde af bankoverførsel eller kreditkortbetaling, SKAL det gyldige, registrerede selskab / virksomheds EU-afgiftsnummer indtastes i kommentaren, når du bestiller. I tilfælde af PayPal-betaling er det ikke muligt at foretage et momsfrit køb!

I tilfælde af en individuel gardin eller panelbestilling er det ikke længere muligt at ændre eller annullere ordren efter ordren og betalingen, fordi vi ikke kan tilbagebetale prisen!

Hvis kunden ikke modtager det produkt, han har bestilt, eller vores virksomhed begår en anden fejl i leveringen af produkterne, refunderer vi leveringsomkostningerne ved at returnere produkterne til kunden, men kun op til det beløb, som kunden tidligere har betalt for levering af produkterne.

Produktets farve og skygge kan i virkeligheden være forskellige i forhold til billederne på hjemmesiden, derfor tager vores firma ikke noget ansvar!

1-2 cm størrelsesforskel er mulig for produkterne, vær opmærksom på dette, når du bestiller produkterne!

For tæpper er en størrelse på 30% størrelse eller vægt forskel mulig!

For akustiske diffusorer er en størrelsesforskel på 5-10 mm mulig på grund af placeringen af træterningerne.
For træplader, der danner grundlag for diffusorer, kan der opstå et twist på 5-10 grader.
Der kan være forskellige afstande mellem træterninger, op til 5 mm forskel.

Om köparen inte är nöjd med produktens sunda resultat utöver sina egna mått och individuella akustiska egenskaper, kan han returnera varorna, men i detta fall bärs fraktkostnaden av köparen.

Hvis produktordren annulleres inden leveringens start – modtager kunden prisen tilbage, og leveringen finder sted. pris, men hvis leveringen allerede er startet, refunderes vi prisen på det annullerede produkt til kunderne, men leveringsomkostningerne afholdes af køberen! Kontroller de bestilte produkters tilstand nøje ved levering, opbevar fakturaen og papemballagen! Hvis produktet / produkterne, der modtages efter levering til huset, er beskedigede, defekte, eller hvis du finder snavs på dem, eller farven, størrelsen, materialet ikke svarer til kunden, bedes du informere kunden inden for 2 arbejdsdage efter modtagelse, e-mail eller telefon! Hvis kunden ikke gør det, fastholder omkostningerne ved returnering af produktet / produkterne ud over til dage af kunden! Vi kan kun returnere produkter i deres originale emballage og sammen med fakturaen, der bekræfter købet / kvitteringen! Produkter modtaget uden skader kan returnere af kunder inden for 14 dage, men prisen på produkterne refunderes kun, hvis produkterne er fri for snavs og skader!

I tilfælde af at køberen ikke overtager det bestilte og leverede produkt af en eller anden grund (f.eks. Ikke derhjemme eller af anden grund), og kurerfirmaet returnerer produktet til os, leveringsomkostninger og returomkostninger og 10% håndtering gebyromkostninger afholdes også af køberen!

I tilfælde af at kunden bemærker skader på produktets emballage eller på produktet ved levering af det bestilte produkt, skal der udarbejdes en rapport på stedet af medarbejderen i transportvirksomheden, hvori fakta om skaden registreres . I mangel af en rapport, i tilfælde af returnering af den beskadigede emballage eller det beskadigede produkt, afholdes omkostningerne ved levering og retur og 10% ekspeditionsgebyr af køberen!

1. Hvert gardin er lavet på basis af en individuel ordre, derfor betragtes hvert gardin som unik, vi kan ikke købe det tilbage!

2. Vægten af ​​gardiner henviser til materialets flowmåler: 1 flowmåler er 140 cm og vejer 820 gram. (+/- 20-30% vægtafvigelse mulig!)

3. Akustiske gardiner kan kun absorbere 10-20 decibel lyd, hvis de placerer helt uden huller, eller hvis akustikken i det givne rum er til muligelig! På grund af de deraf følgende problemer / klager kan vi ikke tage gardinerne tilbage!

AFBESTILLINGSPOLITIK

Kunder kan annullere deres ordre når som helst inden afsendelse. Via e-mail til prakusztika@gmail.com eller telefon + 3670289-19-47 (på ungarsk eller engelsk).
UNIKE PRODUKTER, der er ingen måde at annullere din ordre !!!!!!

SUPPORT

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte os på prakusztika@gmail.com.

EKSTERNE LINKS
Eksterne links leveres kun af hensyn til bekvemmelighed og information; er ikke påtegninger eller godkendelser af de produkter, tjenester eller udtalelser, der leveres af PERFECT ACOUSTIC til virksomheden, organisationen eller personen. PERFECT ACOUSTIC påtager sig intet ansvar for nøjagtigheden, lovligheden eller indholdet af noget eksternt websted eller efterfølgende links.

PRIVATPOLITIK
Det er en prioritet at opretholde vores kunders tillid, og vi er altid forpligtet til at respektere vores kunders privatliv. Under ingen omstændigheder videregiver vi vores kunders data til ekstern dataindsamling eller markedsføringsformål.

FORTROLIGHEDSERKLÆRING
GENEREL:
PERFECT ACOUSTIC bruger kundedata til følgende formål
levering af varer og tjenester til kunder
gøre et tilpasset websted tilgængeligt for dig.
til at administrere enhver registreret konto, som du har hos os
for at bekræfte din identitet
til forebyggelse, afsløring og relaterede formål med kriminalitet og svig
Administration af dine kundeinteraktioner er vigtig for PERFEKT AKUSTISK,
hvor vi har en juridisk ret eller pligt til at bruge eller videregive dine oplysninger (for eksempel i forbindelse med en myndigheds efterforskning eller juridiske tvist).

OPBEVARER VI ALTID DINE DATA?
Dine oplysninger opbevares i den periode, der er angivet i denne politik. Forskellige typer data er underlagt forskellige opbevaringsperioder, men den længste opbevaringsperiode for personoplysninger er 5 år.

WEB BANNER ANNONCER
Når du besøger vores websteder, modtager du muligvis personlig bannere, når du gennemsøger andre websteder. De bannere, du ser, henviser til de produkter, du har sat, mens du gennemsøger vores websteder på computere eller andre enheder. Disse annoncer leverer ved brug af “cookies” placeret på din computer eller andre enheder. Dette er almindelig praksis på alle websteder. Ved at bruge og gennemse de PERFEKTE AKUSTISKE websteder accepterer du brugen af ​​cookies i overensstemmelse med vores politik. Hvis du er uenig, skal du deaktivere cookies eller undlade at bruge hjemmesiden. Du kan når som helst fjerne eller deaktivere cookies.

Når nogen besøger PERFECT ACOUSTIC, en tredjepartstjeneste, bruger vi Google Analytics til at indsamle standardoplysninger om weblog og adfærdsmønstre for besøgende. Vi gør dette ved f.eks. At kende antallet af besøgende til forskellige dele af siden. Disse oplysninger behandles kun på en måde, der ikke identificerer nogen. Vi tillader ikke og tillader ikke Google at forsøge at bestemme identiteten af ​​besøgende på vores websted.

VORES LEVERANDØRER OG LEVERANDØRER
For at gøre visse tjenester tilgængelige, skal du muligvis dele dine personlige oplysninger med nogle af vores servicepartnere. Dette inkluderer udbydere af it, levering og markedsføring. PERFECT ACOUSTIC tillader kun sine tjenesteudbydere at håndtere dine personlige oplysninger, hvis vi har bekræftet, at de har tilstrækkelig fortrolighed og sikkerhedskontrol på plads.

. Vi pålægger også tjenesteudbydere kontraktlige forpligtelser med hensyn til databeskyttelse og sikkerhed, hvilket betyder, at dine data kun må bruges til PERFECT ACOUSTIC og de tjenester, der leveres til dig, og ikke til noget andet formål.

ANDRE TREDJEPARTER
Bortset fra som beskrevet nedenfor overfører PERRCET ACOUSTIC muligvis ikke dine personlige oplysninger til tredjeparter ud over vores tjenesteudbydere. Vi vil aldrig sælge eller udleje vores kundedata til andre organisationer til markedsføringsformål. Vi kan dele dine oplysninger med:
kreditreferencebureauer, hvor det er nødvendigt for kortbetalinger
offentlige organer, regulatorer, retshåndhævende myndigheder, domstole og forsikringsselskaber, hvis de er forpligtet til at:
at overholde vores juridiske forpligtelser
udøve vores juridiske rettigheder (for eksempel i retssager);
forebyggelse, afsløring, efterforskning eller retsforfølgelse af kriminelle handlinger

Hvis du køber varer eller gavekort via et af PERFECT ACOUSTICs websteder, gemmes dit navn, adresse, e-mail-adresse og kontaktoplysninger i vores bestillingssystem, Woo Commerce. Vær sikker på at vi ikke deler dine personlige oplysninger med nogen anden virksomhed uden dit samtykke.

Videresendende anvisninger
Produkter kan blive beskadiget under forsendelse, PERFECT ACOUSTIC bestræber sig på at kontrollere, at kunderne ikke er ansvarlige. Eventuelle skader som følge af forsendelse skal straks rapporteres til vores firma. Sådanne skader afregnes mellem PERFECT ACOUSTIC og kurerfirmaet. Når du bestiller med kurer nogle ting, du har brug for at vide. Hvis du underskriver og modtager pakken / produktet og ikke inspicerer det inden underskrivelsen, frasiger du dig retten til at kræve erstatning, selvom skaden er “skjult”. Kontroller straks produktet for skader under forsendelsen. Reglerne fra det nationale kompensationsråd kræver, at:
1. Sørg for, at produktet er ubeskadiget ved ankomsten. Åbn kasser eller emballage inden kureren.
2.Hvis du bemærker nogen skade eller skade, skal du straks skrive en detaljeret rapport til kureren!
3. Det er kurererens pligt at skrive protokollen ned, uanset hvor skynd dig til den næste adresse !!!
4.Hvis du bemærker, at der er opdaget skader, bedes du sende en e-mail til PERFECT ACOUSTIC så hurtigt som muligt. Send altid billeder, billeder der viser skaden! !
5.Sørg for at opbevare beskadiget emballage og produkter, indtil produktet er inspiceret af kurerfirmaet. Dette er for at sikre, at kurerfirmaet er sikker på, at produktet faktisk er beskadiget under forsendelse.
Sørg for at opbevare fragtbrevet og fragtbrevet og optegnelsen, disse dokumenter er vigtige for at kompensere køberen for dit krav!

PaymentService_SimplePay_Data_Transfer_EN

PaymentService_Fizetesi_tajekoztato_EN